This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Brazilian Portuguese Translation Download (Português do Brasil pt-br)
#1
Brazilian Portuguese Translation Download (Português do Brasil pt-br)
Good Morning !

I am posting a translation to the Brazilian Portuguese.
Maybe this translation is compatbile with European Portuguese, but remember that in Brazil we use a lot of english terms (specially when talking about IT)...
Please see the post Attachment for more information, you must run this SQL file inside your sentora_core database, of course first you must run gunzip on the file.

Note: The lateral menu translations  will need you to also run x_modcats, but this is caused by a sentora bug, i repeat, sentora must fix this behavior, as this is bad for  a multi-language environment.

====================================

Bom dia,

Estou postando a tradução em português do Brasil.
Talvez esta tradução seja compatível com o Português Europeu, mas lembre-se no Brasil nós usamos um monte de termos em inglês, principalmente em TI.
Por favor, veja o anexo, você deve rodar este SQL dentro do seu banco de dados sentora_core, claro primeiro tem que descompactar o arquivo gz.

Nota: Para traduzir o menu lateral devido a um bug do sentora terá de rodar também o arquivo x_modcats.


Attached Files
.gz   x_translations_ptbr.sql.gz (Size: 19.28 KB / Downloads: 83)
.gz   x_modcats_ptbr.sql.gz (Size: 848 bytes / Downloads: 71)
Reply
Thanks given by: Noansg
#2
RE: Brazilian Portuguese Translation Download (Português do Brasil pt-br)
Thanks! I have also added a link to this post in the Languages - Quick-Links‍ post.
-TGates - Project Council

SEARCH the Forums or read the DOCUMENTATION before posting!
Support Sentora and Donate: HERE

Find my support or modules useful? Donate to TGates HERE
Developers and code testers needed!
Contact TGates for more information
Reply
Thanks given by:
#3
RE: Brazilian Portuguese Translation Download (Português do Brasil pt-br)
Cara que show! Eu ja tinha traduzido o meu Sentora CP todo mpas ainda não tinha traduzido a barra lateral, quando vim aqui no forum para poder postar minha tradução me deparei com a sua e ela ta show! aproveitei o seu arquivo que traduz o menu lateral e traduzi o meu agora ta completinho! Smile
Técnico em informática e redes, amante de tecnologia da informação, desenvolvedor formado em análise e desenvolvimento de sistemas...
Reply
Thanks given by:
#4
RE: Brazilian Portuguese Translation Download (Português do Brasil pt-br)
(05-22-2018, 12:22 PM)natansousa1992 Wrote: Cara que show! Eu ja tinha traduzido o meu Sentora CP todo mpas ainda não tinha traduzido a barra lateral, quando vim aqui no forum para poder postar minha tradução me deparei com a sua e ela ta show! aproveitei o seu arquivo que traduz o menu lateral e traduzi o meu agora ta completinho! Smile

Valeu =P
Luciano Andress Martini
Reply
Thanks given by:
#5
RE: Brazilian Portuguese Translation Download (Português do Brasil pt-br)
Muito obrigado pela tradução para pt-br caso preciso de ajuda em alguma outra coisa estou à disposição também
Reply
Thanks given by:
#6
RE: Brazilian Portuguese Translation Download (Português do Brasil pt-br)
Boa contribuicao contudo nao serve para PT/PT (Portuguese/Portugal) pois os termos nao sao de todo o mesmo.
Good Contribution however it does not work on PT/PT (Portuguese/Portugal) since the terms and words are not the same
'' Life is full of important choices ''
Help Sentora Donate now => http://sentora.org/donate Blush
Reply
Thanks given by:
#7
RE: Brazilian Portuguese Translation Download (Português do Brasil pt-br)
Valeu pela tradução!
Reply
Thanks given by:


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
Polish Translation Castey 9 28 ,311 09-16-2021, 07:55 PM
Last Post: tlumaczsymultanicznyonline
French Translation Ilia 12 41 ,181 08-26-2017, 05:24 AM
Last Post: Bedo
Greek Translation digokos 2 9 ,523 05-07-2017, 06:53 AM
Last Post: digokos

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)